First day of school

Vandaag voor de eerste keer les gehad op de universiteit. Vreemd genoeg begon de les volgens het uurrooster. Eerst kregen we een korte uitleg, daarna vroeg de prof wat we over het project dachten. We hebben meteen al veel huiswerk gekregen. Tegen volgende week moeten we 20-30 pagina’s schrijven over Buenaventura sommen met een inleidend onderzoek. De reis naar Buenaventura vindt pas plaats over een goede twee maanden, dus ga ik samen met een andere student volgend weekend naar daar om te omgeving te bekijken. Na de les kregen we van een andere leerkracht uitleg over Medellin in de lerarenzaal. Vanavond om middernacht vertrekken we naar daar voor 4 dagen.

20120803-183508.jpg

2 gedachtes over “First day of school

  1. hallo, hier even een reactie uit alken. het is tof zo te kunnen volgen waar je zit. nu de foto die mij het meest gaat bijblijven is die van die koeientong, mijn maag draait al gewoon door naar die foto te kijken. voor de rest is het eten wel goed te doen daar heb ik de indruk. Ook het landschap is prachtig zo te zien. het werd wel tijd dat je daar les begint te krijgen want alleen maar luieren en zwemmen zo gaat dat niet hé. michiel en mathias zijn op scoutskamp we gaan ze morgen halen en dan zal ik ze de foto’s eens laten zien, zodat ze zelf iets kunnen schrijven.
    vele groetjes van ons en amuseer u nog.

    1. Dank u, de school is relatief veel werk, zeker omdat alles in het Spaans is. Het landschap is inderdaad prachtig en de mensen zijn zeer vriendelijk. Groetjes aan Matthias, Michiel en Geert

Schrijf hier je reactie, alvast bedankt! Dimi