El tiempo vuele!

De tijd vliegt, de eerste maand is al voorbij. Deze week is er niet veel speciaal gebeurd, we hebben veel werk en de eerste parciale examens komen eraan. Dinsdag heb ik examen van administración del obras, een les over projectmanagement. Voor ontwerpen hadden we ook veel werk deze week, maar vanaf volgende week is het werk in groep. Omdat mijn computer nog niet is aangekomen in Colombia, gebruik ik de laptop van een beginnende architect na zijn werk. Hierdoor eet ik ’s soms avonds met het Colombiaans gezinnetje waardoor ik vele nieuwe traditionele recepten leer kennen.

20120902-143525.jpg

20120902-143550.jpg

20120902-143643.jpg

20120902-143658.jpg

20120902-143749.jpg

Deze ochtend, toen ik naar de winkel ging, was ik getuige van een hele grappige activiteit. Een heleboel mensen stonden voor de supermarkt aerobics te oefenen. Van oud tot jong, mannen en vrouwen, het leek erop dat dit de wekelijkse zondagactiviteit is want iedereen was sportief gekleed.
Voor de rest is er niet veel speciaals gebeurd deze week, alleen heeft de klas een tombola georganiseerd voor de reis naar Buenaventura. Er wordt een nieuwe IPad verloot. Iedereen moet ongeveer dertig lotjes verkopen, en ik dacht lotjes te verkopen via deze blog. Een lotje kost 4,5368€ (10 000 COP). Als je een lotje wilt kopen, stuur een mail naar mij  en ik stuur je een foto met je lotje en mijn rekeningnummer. Als je wint, krijg je de iPad in december, en als je niet wint, krijg je een verslag met foto’s over Buenaventura op deze blog. (tombola tot 13 september dus niet te lang twijfelen 🙂 )

20120902-145405.jpg

Schrijf hier je reactie, alvast bedankt! Dimi